بهترین ابزار بودجه ریزی مدیریت پروژه که باید در سال 1403 امتحان کنید

مدیریت بودجه بخش مهمی از موفقیت یک پروژه است، اگرچه ممکن است خسته کننده و برای برخی آزاردهنده باشد. اما با ابزارهای مناسب، بودجه بندی پروژه نباید فرآیند سختی باشد. داشتن ابزارهای بودجه بندی مناسب، تضمین می کند که منابع پروژه شما به درستی مدیریت می شوند. استفاده از یک نرم‌افزاری تخصصی با هدف اینکه بدانیم منابع در کجا تخصیص می‌یابد، چقدر هزینه می‌شود و کجا می‌توان در هزینه صرفه‌جویی کرد، کار مدیریت بودجه پروژه را آسان‌تر می‌کند. این مقاله که ترجمه ای از مقاله ای با همین عنوان از getrodeo می باشد به بررسی روش‌های مختلف بودجه‌بندی پروژه در اختیار شما می‌پردازد، آنچه را که باید در یک ابزار جستجو کنید، و در نهایت، به بررسی 12 ابزار برتر موجود در بازار در سال 1403 می‌پردازیم.

ابزارهای بودجه بندی پروژه چیست؟

ابزارهای بودجه‌بندی پروژه می‌توانند نرم‌افزارهای تخصصی، ابزار های تحت وب یا اسکریپت های متن باز مدیریت پروژه باشند. صرف نظر از اینکه از کدام مورد استفاده می‌کنید، این راه‌حل‌ها تخمین دقیق هزینه‌های پروژه را امکان‌پذیر می‌کنند ، ردیابی و تخصیص منابع را ساده می‌کنند و همکاری و ارتباط بین اعضای تیم را تسهیل می‌کنند.

روش های مختلف بودجه بندی پروژه

یک مدیر پروژه می تواند از روش مدل سازی مالی متعددی برای برنامه ریزی و مدیریت بودجه پروژه استفاده کند . هر کدام مزایا و محدودیت های متمایز را ارائه می دهند. روشی که تصمیم می گیرید به عنوان مدیر پروژه استفاده کنید ممکن است به اندازه تیم و محدوده پروژه بستگی داشته باشد. در اینجا پنج روش محبوب بودجه بندی پروژه آورده شده است:

بودجه بندی از بالا به پایین : این روش شامل تعیین اهداف بودجه گسترده برای کل پروژه است که سپس برای هر کار یا مرحله پروژه به بودجه های کوچکتر تقسیم می شود. 
بودجه بندی از پایین به بالا: این رویکرد شامل تقسیم پروژه به اجزای سازنده آن و سپس تخمین هزینه برای هر یک از آن قسمت ها است. این روش معمولاً در سازمان های کوچکتر یا برای پروژه هایی با درجه پیچیدگی بالا استفاده می شود.
بودجه ریزی افزایشی: این روش بودجه بندی درصدی افزایش یا کاهش به بودجه قبلی اضافه می کند. این روش در سازمان هایی با درآمدهای پایدار و بودجه نسبتاً قابل پیش بینی استفاده می شود.
بودجه بندی مشابه: بودجه ریزی مشابه شامل استفاده از داده های دوره قبلی یا سازمانی مشابه به عنوان راهنمای بودجه جاری است. اجرای این روش سریع و آسان است زیرا بر داده های تاریخی متکی است. ایجاد دسته بندی هزینه های پروژه معمولی می تواند به مدیران پروژه کمک کند تا کل هزینه پیش بینی شده پروژه های بعدی را آماده کنند.
بودجه ریزی مبتنی بر صفر: در بودجه ریزی مبتنی بر صفر، هر ردیف بودجه بدون توجه به بودجه قبلی، از ابتدا ارزیابی می شود. این روش مستلزم توجیه هر هزینه ای است که اجرای آن می تواند زمان بر و چالش برانگیز باشد.
هنگام بررسی یک نرم افزار بودجه بندی پروژه به چه نکاتی توجه کنیم؟
انتخاب نرم‌افزاری که با نیازها و بودجه‌ی خاص سازمان شما همسو باشد، هنگام غربال کردن تعداد زیادی از ابزارهای بودجه‌بندی پروژه در دسترس ضروری است. 
در زیر، ما چند ویژگی و عملکرد را برای تصمیم گیری در مورد راه حل نرم افزار مدیریت بودجه پروژه در نظر گرفته ایم . 
ردیابی زمان داخلی 
زمان همان پول است، و بسیار مهم است که هر دقیقه‌ای را که تیمتان برای هر پروژه صرف می‌کند، ردیابی کنید تا به شما کمک کند بودجه کمتری داشته باشید . داشتن این ویژگی در نرم افزار بودجه خود، به خصوص اگر بدون نیاز به ادغام شخص ثالث ارائه شود، به شما این امکان را می دهد که زمان بودجه بندی شده را در مقابل واقعیات دقیقاً محاسبه کنید. با این اطلاعات، می توانید وظایف بودجه بندی شده برای پروژه های آینده را بهتر برآورد کنید.
گزارش لحظه ای 
مدیریت موثر بودجه بر بینش های واضح، به موقع و قابل اجرا برای ارائه نتایج با کیفیت متکی است. نرم‌افزاری را انتخاب کنید که گزارش‌های بی‌درنگ و ویژگی‌های تجسم داده‌ها را ارائه می‌دهد تا بتوانید عملکرد بودجه پروژه‌های خود را تحلیل و پیگیری کنید و روندها را شناسایی کنید.  
علاوه بر این، ردیابی زمان صرف شده برای فعالیت های پروژه به شما بینشی در مورد هزینه های ساعتی داخلی و نحوه گذراندن زمان هر یک از اعضای تیم در یک پروژه می دهد. در نهایت، به شما این امکان را می دهد که پیشرفت پروژه را به طور موثر نظارت و تجسم کنید تا شما و تیمتان بتوانید تصمیمات آگاهانه بگیرید. 
علاوه بر گزارش عملکرد بودجه، می خواهید به سایر ابزارهای گزارش عملکرد مانند گزارش های پیشرفت و بهره وری نیز دسترسی داشته باشید. به این ترتیب، دیدی جامع از فرآیندهای خود خواهید داشت. 
رابط کاربر پسند و ویژگی های همکاری
پیاده سازی یا تغییر ابزار جدید می تواند ترسناک باشد. اینکه باید یک فرآیند کاملاً جدید را یاد بگیرید، در تیم کار کنید و بفهمید که در یک پلتفرم پیچیده کجا می توانید عملکرد مورد نیاز خود را پیدا کنید، وحشتناک است. 
اگر ابزار بودجه‌بندی پروژه برای کاربران بسیار پیچیده باشد که نمی‌توانند به راحتی با آن کار کنند ، تیم شما زمان ارزشمندی را برای کشف ابزار جدید به جای رسیدگی به وظایف تلف می‌کند. بنابراین، هنگام انتخاب ابزار مناسب، کاربر پسند بودن و سهولت استفاده آن را در نظر بگیرید. 
و اهمیت ویژگی های همکاری را دست کم نگیرید. ابزاری که همکاری را تسهیل می کند به بهبود بهره وری کمک می کند و در عین حال مسئولیت پذیری را در تیم بهبود می بخشد .

12 مورد از بهترین ابزارهای بودجه بندی پروژه 

 آنچه را که باید در یک ابزار بودجه بندی پروژه جستجو کنید را توضیح دادیم، زمان آن رسیده است که با بهترین ابزارهای موجود در بازار آشنا شویم 

 Scoro ابزارهایی را برای بودجه بندی، پیش بینی، مدیریت فاکتورها و جمع آوری داده های مالی برای گزارش دهی در سطح شرکت ارائه می دهد. کاربران می توانند Scoro را با ابزارهای حسابداری ادغام کنند تا یک پیشنهاد بودجه پروژه و یک مدل بودجه دقیق ایجاد کنند. این پلتفرم کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که اعضای تیم با ردیابی زمان بیش از حد کار نمی کنند، ویژگی های بودجه بندی را با پلت فرم مدیریت پروژه خود برای به روز رسانی در زمان واقعی یکپارچه می کند. 
 این ابزار برای چه کسانی است؟ Scoro ارائه‌دهندگان خدمات حرفه‌ای، مانند آژانس‌های بازاریابی و تبلیغات، شرکت‌های مشاوره فناوری اطلاعات یا مدیریت ، و شرکت‌های معماری و مهندسی و غیره را هدف قرار می‌دهد. قیمت گذاری Scoro 
  • پایه : 28 دلار برای هر کاربر در ماه
  • استاندارد: 42 دلار برای هر کاربر در ماه
  • حرفه ای: 71 دلار برای هر کاربر در ماه
  • نهایی: قیمت گذاری سفارشی برای مشاغلی که به ویژگی های منحصر به فرد نیاز دارند.
  • همه طرح ها به حداقل 5 کاربر نیاز دارند. کمک به سوار شدن یک هزینه اضافی است. 

 

Harvest

Harvest یک نرم افزار ردیابی زمان و مدیریت پروژه است که برای کمک به کسب و کارها در درک بهتر ساعات کار و افزایش کارایی تیم طراحی شده است. Harvest به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا در صورت طولانی‌تر شدن پروژه، هشدارهای ایمیل بودجه ایجاد کنند. کاربران می‌توانند بودجه‌های کارمزد را بر اساس کل هزینه‌های پروژه تنظیم کنند، که به شما امکان می‌دهد هزینه‌های ثابت یا هزینه‌ها را برای هر کار درج کنید. 

این ابزار برای چه کسانی است؟

Harvest گزینه ای برای فریلنسرها، مشاغل کوچک تا متوسط و حتی شرکت های بزرگی است که به دنبال پیگیری ساعات کاری و مدیریت کارآمد پروژه ها هستند.

قیمت گذاری

Harvest دو طرح ارائه می دهد:

  • طرح رایگان
  • طرح حرفه ای: 12 دلار برای هر کاربر / ماه

 تیم ورک

داشبورد کار تیمی

Teamwork یک ابزار نرم افزاری مدیریت پروژه است که قابلیت بودجه بندی در برنامه های Grow و Scale خود را دارد. به عنوان بخشی از این طرح‌ها، کاربران می‌توانند با استفاده از مدل هزینه ساعتی داخلی یا بودجه ثابت، بودجه‌های استاندارد پروژه را ایجاد کنند. مدیران پروژه می توانند با پیشرفت کار، بودجه را از داشبورد پیگیری کنند.

کار تیمی همچنین دارای ویژگی بودجه پروژه نگهدارنده است که کسری یا مازاد بودجه را از یک دوره زمانی به دوره بعدی منتقل می کند.

این ابزار برای چه کسانی است؟

از آنجایی که ویژگی های بودجه بندی Teamwork فقط در برنامه های بزرگتر آن موجود است، ممکن است برای تیم ها یا مشاغل کوچک ایده آل نباشد. برای شرکت‌های بزرگ‌تر، توانایی Teamwork برای اجازه دادن به مدیران پروژه برای ایجاد یک الگوی بودجه پروژه شخصی‌سازی شده، تولید و اجرای پروژه‌هایی از همان نوع را آسان‌تر می‌کند.

قیمت گذاری

کار تیمی پنج سطح قیمت گذاری را ارائه می دهد: رایگان، شروع، تحویل، رشد و مقیاس. 

  • طرح رایگان برای همیشه: 0 دلار برای حداکثر 5 کاربر 
  • طرح اولیه: 8.99 دلار برای هر کاربر/ماه (حداقل 3 کاربر)
  • طرح تحویل: 13.99 دلار برای هر کاربر/ماه (حداقل 3 کاربر)
  • طرح رشد: 25.99 دلار برای هر کاربر/ماه (حداقل 5 کاربر) 
  • طرح مقیاس: قیمت در صورت درخواست

 Paymo

داشبورد Paymo

منبع: Paymo

Paymo دارای عملکردهای قدرتمندی مانند ردیابی زمان، تولید فاکتور سفارشی و پرداخت‌های خودکار است تا به تیم‌ها کمک کند بودجه خود را حفظ کنند. ابزار وب تایمر به کاربران این امکان را می دهد که زمان صرف شده برای یک پروژه را مستقیماً از مرورگر خود ردیابی کنند و سپس آن را در جدول زمانی آپلود کنند. 

فاکتورها را می توان به صورت دستی یا با استفاده از داده های جدول زمانی تولید کرد تا مستقیماً برای مشتریان ارسال شود. کاربران همچنین می توانند پس از یک راه اندازی ساده، فاکتورهای مکرر را به طور خودکار از طریق پلتفرم برای مشتریان ارسال کنند.

این ابزار برای چه کسانی است؟

Paymo به دلیل قابلیت های صورتحساب، گزینه ای برای بودجه بندی پروژه ها با تعاملات زیادی با مشتری است. موارد استفاده صنعتی آن شامل دانشگاه ها، کار از راه دور، مشاوران تجاری، طراحی و توسعه وب، بازاریابی و آژانس های خلاق است.

قیمت گذاری

چهار طرح قیمت گذاری Paymo عبارتند از:

  • طرح رایگان
  • طرح اولیه: 9.90 دلار برای هر کاربر/ماه
  • طرح دفتر کوچک: 15.90 دلار برای هر کاربر/ماه
  • طرح کسب و کار: 23.90 دلار برای هر کاربر/ماه

 nTask

داشبورد nTask

 nTask

نرم افزار بودجه پروژه nTask شامل ردیابی زمان، تخصیص منابع ، تنظیمات ارز و نظارت بر جدول زمانی است. nTask گزینه های پروژه غیرقابل پرداخت و قابل پرداخت را برای ردیابی بودجه ارائه می دهد. برای پروژه‌هایی با ساعت‌های قابل پرداخت، توابع ردیابی زمان nTask می‌تواند به پیگیری هزینه‌ها و ایجاد فاکتور برای مشتریان کمک کند.

پروژه های قابل پرداخت دارای چهار گزینه بودجه هستند: هزینه ثابت، هزینه ثابت برای هر کار، نرخ ساعتی به کار، یا نرخ ساعتی بر اساس منبع. مدیران پروژه می‌توانند با استفاده از دسته‌بندی‌های هزینه پروژه و معیارهایی که ایجاد کرده‌اید به به‌روزرسانی‌های خلاصه مالی بلادرنگ دسترسی داشته باشند. همچنین اگر هزینه های پروژه از هزینه یا بودجه پیش بینی شده بیشتر باشد، گزینه ای برای تنظیم یادآوری وجود دارد.

این ابزار برای چه کسانی است؟

nTask برای انواع تیم ها، اندازه ها و صنایع مختلف کار می کند. استارت‌آپ‌ها و همچنین سازمان‌های با سابقه می‌توانند از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوند.

قیمت گذاری

nTask سه بسته طرح را ارائه می دهد: 

  • طرح پریمیوم: 4 دلار برای هر کاربر/ماه
  • طرح کسب و کار: 12 دلار برای هر کاربر/ماه
  • طرح سازمانی: برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید 

 Toggl Track

Toggl داشبورد Track

منبع: Toggl Track

Toggl Track ابزار Toggl برای ردیابی زمان برای پروژه های قابل پرداخت است. کارمندان به سادگی یک کار را انتخاب می کنند و یک تایمر را برای شروع شروع می کنند و زمان آنها به طور خودکار ثبت و نظارت می شود. 

به این ترتیب، ثبت زمان نیاز به حداقل تلاش دارد و نیازی به جدول زمانی نیست. در حالی که این ابزار یک گزینه عالی برای پروژه‌های قابل پرداخت است، اما قابلیت‌های زیادی برای پروژه‌های غیرقابل پرداخت داخلی، الگوهای بودجه پروژه یا گزارش‌های غیرقابل پرداخت ندارد .

این ابزار برای چه کسانی است؟

Toggl Track یک راه‌حل ایده‌آل برای فریلنسرها ، تیم‌های کوچک تا متوسط، کارآفرینان و سازمان‌هایی است که به دنبال کسب اطلاعاتی در مورد عادات مدیریت زمان خود هستند. با این حال، ممکن است بهترین گزینه برای کسانی نباشد که به گزارش و ردیابی غیرقابل پرداخت نیاز دارند.

قیمت گذاری

Toggl چهار سطح قیمت گذاری را ارائه می دهد:

  • رایگان: 0 دلار برای حداکثر 5 کاربر
  • شروع کننده: 10 دلار برای هر کاربر در ماه صورتحساب سالانه یا 10 دلار صورتحساب ماهانه
  • حق بیمه: 20 دلار برای هر کاربر در ماه صورتحساب ماهانه یا 18 دلار در ماه صورتحساب سالانه
  • Enterprise: قیمت گذاری بر اساس نیاز شرکت

 ClickUp

داشبورد کلیک‌آپ

منبع: ClickUp

ClickUp دارای الگوها، اسناد و ابزارهایی مانند الگوهای بودجه پروژه اکسل و الگوهای نمودار گانت برای پشتیبانی از برنامه ریزی بودجه است. برگه بودجه شخصی ClickUp به افراد کمک می کند هزینه های خود را پیگیری کنند و اهداف مالی خود را تعیین کنند. برای کسب‌وکارها، ClickUp به مدیران پروژه اجازه می‌دهد تا داشبوردهای سفارشی بسازند تا گزارش‌های بصری تولید کنند که در یک نگاه قابل خواندن باشد. 

ویژگی های بودجه بندی ClickUp شامل توابع اکسل مانند برای پردازش معیارهای پیچیده بودجه پروژه است. گزارش های سفارشی و فیلدها به مدیران پروژه اجازه می دهد تا نقاط داده خاص را برای ایجاد گزارش های معنی دار جمع آوری کنند. 

این ابزار برای چه کسانی است؟

ClickUp به تیم هایی در هر اندازه و صنعت پاسخ می دهد. قالب های گسترده و عملکردهای بودجه برای پروژه هایی با نیازهای بودجه پیچیده عالی هستند.

قیمت گذاری

ClickUp چهار سطح قیمت گذاری مختلف را ارائه می دهد. 

  • طرح رایگان برای همیشه
  • طرح نامحدود: 10 دلار برای هر کاربر در ماه
  • طرح کسب و کار: 19 دلار برای هر کاربر/ماه
  • طرح سازمانی: قیمت گذاری در صورت درخواست 

 مدیر پروژه

داشبورد ProjectManager

منبع: ProjectManager

ProjectManager به کاربران اجازه می دهد تا هزینه های پروژه را در زمان واقعی پیگیری کنند. مدیران پروژه می توانند بودجه پیشنهادی پروژه را در پلتفرم تنظیم و ایجاد کنند. ویژگی های مفید شامل تخصیص هزینه ها به منابع و سپس تخصیص آنها به پروژه های مختلف، کاهش اقدامات تکراری است. ProjectManager همچنین به شما این امکان را می دهد که برخلاف سایر نرم افزارهای مدیریت بودجه پروژه، هزینه های ثابت و هزینه های ساعتی داخلی را در یک پروژه ترکیب کنید. 

برای شرکت‌هایی که از روش حسابداری ساختار شکست کار استفاده می‌کنند، ProjectManager یک الگوی بودجه پروژه مربوطه برای تطبیق آنها دارد.

این ابزار برای چه کسانی است؟

ProjectManager ابزارهای بودجه بندی را به طور خاص برای صنایع ساخت و ساز، تولید و فناوری اطلاعات توسعه داده است.

قیمت گذاری

ProjectManager سه سطح خدمات را ارائه می دهد:

  • تیم: 16 دلار برای هر کاربر / ماه 
  • کسب و کار: 28 دلار برای هر کاربر در ماه
  • سازمانی: قیمت بر اساس نیازهای تجاری تعیین می شود. 

10. Workamajig

داشبورد Workamajig

منبع: Workamajig

Workamajig دارای ابزارها و گزارش های استاندارد برای خودکارسازی فرآیند ایجاد بودجه پروژه است، مانند:

  • برگه های صورتحساب
  • خلاصه صورتحساب
  • ساعات کار کارکنان
  • اطلاعات واقعی پروژه بر اساس ماه

این ویژگی ها می توانند به سازماندهی و تولید خودکار گزارش ها با استفاده از داده های پروژه کمک کنند. Workamajig قصد دارد گزارشگری مالی را تا حد امکان یکپارچه کند تا دقت و سهولت استفاده را داشته باشد. 

سازمان‌ها می‌توانند از ردیابی زمان، گزارش هزینه‌ها و سایر منابع برای تطبیق گزارش‌های پیچیده پروژه با مداخله دستی کمتر استفاده کنند.

این ابزار برای چه کسانی است؟

بسیاری از مشتریان Workamajig شامل موسسات آموزشی، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و فروشندگان خرده فروشی هستند. ساختار قیمت گذاری و ویژگی های آن به شرکت ها و سازمان های متوسط تا بزرگ کمک می کند. 

قیمت گذاری

Workamajig سه طرح قیمت گذاری را ارائه می دهد: 

  • داخلی: 50 دلار برای هر کاربر در ماه برای یک تیم 5+
  • آژانس: 50 دلار برای هر کاربر در ماه برای یک تیم 5+
  • شرکت: قیمت گذاری بر اساس نیازهای تجاری.

11. Airtable 

داشبورد Airtable

منبع: Airtable

Airtable طیف گسترده ای از ابزارهای بودجه بندی برای افراد، مشاغل کوچک و شرکت ها را دارد. این ابزار برای ذخیره سازی داده ها عالی است که می تواند به مدیریت مالی کمک کند. 

افراد می توانند بودجه شخصی خود را به صورت مستمر بودجه بندی و برنامه ریزی کنند یا برای رویدادهای خاص برنامه ریزی و بودجه کنند. Airtable می تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا بر هزینه ها نظارت داشته باشند و موجودی را نیز کنترل کنند. موسسات شرکتی می توانند یک الگوی بودجه مدیریت پروژه را بارگذاری کنند یا یک برنامه بودجه را با توجه به نیازهای تجاری سفارشی کنند. 

این ابزار برای چه کسانی است؟

Airtable ویژگی هایی را ارائه می دهد که می تواند توسط سازمان هایی با اندازه های مختلف در صنایع مورد استفاده قرار گیرد. برای بازاریابی، توسعه محصول، مدیریت دارایی دیجیتال و موارد دیگر مفید است. 

قیمت گذاری

Airtable دارای چهار سطح قیمت گذاری است:

  • طرح رایگان
  • طرح تیم: 24 دلار برای هر کاربر/ماه
  • طرح کسب و کار: 54 دلار برای هر کاربر در ماه
  • طرح مقیاس سازمانی: با فروش تماس بگیرید

12. Monday.com

داشبورد دوشنبه

منبع: Monday.com

هزینه ها را ردیابی کنید، داده های بودجه را با فرمول ها دستکاری کنید، گردش کار را خودکار کنید، و تفکیک بودجه را با قابلیت های بودجه روز دوشنبه مشاهده کنید.

کاربران می توانند یک تابلو برای نظارت و مدیریت هزینه های هر پروژه راه اندازی کنند. ویژگی‌های کدگذاری رنگی، هر اطلاعات مهمی را برجسته می‌کنند، مانند زمانی که یک پروژه از بودجه گذشته است. ویژگی نمای نمودار ابزار نیز در نمایش بصری هزینه های پروژه عالی است. 

این ابزار برای چه کسانی است؟

Monday.com ابزارهایی را برای صنایعی مانند توسعه محصول، فروش، فناوری اطلاعات، عملیات تجاری و منابع انسانی ارائه می دهد. همچنین طیف وسیعی از اندازه‌ها و انواع سازمان‌ها از سازمان‌های غیردولتی گرفته تا کسب‌وکارهای کوچک و شرکت‌ها را در خود جای می‌دهد. 

قیمت گذاری

Monday.com پنج گزینه طرح را ارائه می دهد:

  • رایگان: در درجه اول برای استفاده فردی است و می تواند حداکثر دو عضو را میزبانی کند.
  • پایه: 10 دلار برای هر صندلی در ماه صورتحساب سالانه یا 10 دلار در صورت صورت‌حساب ماهانه
  • استاندارد: 12 دلار برای هر کاربر در ماه صورتحساب سالانه یا 12 دلار برای هر کاربر که صورتحساب ماهانه می شود
  • حرفه ای: 20 دلار در ماه برای هر کاربر اگر صورتحساب سالانه یا 20 دلار در ماه اگر صورتحساب ماهانه باشد
  • سازمانی: این قیمت گذاری بر اساس نیاز سازمان تعیین می شود.

1. Rodeo Drive

Rodeo Drive نرم افزار مدیریت پروژه است که بودجه بندی پروژه را آسان می کند . همه پروژه‌ها با تنظیم بودجه در Rodeo Drive شروع می‌شوند و اطمینان حاصل می‌کنند که پروژه شما پایه‌ای قوی برای موفقیت دارد. 

Rodeo Drive به‌عنوان یک ابزار مدیریت پروژه همه‌جانبه، دارای ویژگی ردیابی زمان داخلی است . همانطور که تیم شما شروع به ثبت زمان برای فعالیت های پروژه می کند، بودجه شما در زمان واقعی به روز می شود تا هرگز در مورد میزان خرج کردنتان در تاریکی نباشید. مزیت دسترسی آسان این اطلاعات به شما کمک به شناسایی روندها برای ایجاد بودجه پروژه موثر در آینده است.

ایجاد بودجه در Rodeo Drive

ایجاد بودجه در Rodeo Drive

Rodeo Drive دریافت دستمزد برای کار تیم خود را آسان می کند. کاربران می توانند فاکتورها را از طریق یکپارچه سازی QuickBooks در ایالات متحده و مستقیماً از Rodeo Drive یا Xero در بریتانیا برای مشتریان ارسال کنند. هنگام ارسال فاکتورها و تخمین‌ها از Rodeo Drive، همه چیز کاملاً قابل تنظیم است، به این معنی که می‌توانید ارتباطات خود را با نام تجاری، شرایط و ضوابط و پیام‌های سفارشی‌شده قبل از ارسال شخصی‌سازی کنید.

ایجاد فاکتور

ایجاد فاکتور در Rodeo Drive

Rodeo Drive تمام داده‌های تیم شما را در برگه «گزارش‌ها» جمع‌آوری می‌کند ، و به شما اطلاعاتی در یک نگاه از هزینه‌های پروژه، ثبت‌نام زمان و بهره‌وری کارکنان شما می‌دهد. به علاوه، می‌توانید این داده‌ها را به صورت فایل CSV یا Excel صادر کنید.

گزارش زمان Rodeo Drive

گزارش زمان Rodeo Drive

این ابزار برای چه کسانی است؟

Rodeo Drive برای استفاده توسط حرفه ای های پروژه محور کوچک تا متوسط، از جمله تیم های خلاق طراحی شده است . این شامل طیف وسیعی از صنایع، مانند تولید ویدئو ، آژانس های بازاریابی ، و سازمان دهندگان رویداد می شود . 

قیمت گذاری

دو طرح قیمت گذاری در Rodeo Drive وجود دارد – طرح رایگان که شامل مجموعه ای از ویژگی های محدود است و طرح Achiever که به شما امکان دسترسی به همه ویژگی ها را با 14.99 دلار در هر کاربر/ماه می دهد..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *