حسابداری شرکتها

ما اینجاییم تا خاطر شما آسوده باشد

مایلید کار خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید ؟

فرم را تکمیل کنید با شما تماس می گیریم

 استفاده از خدمات حسابداری مزایای مختلفی برای کسب و کار دارد. مزایایی که عدم بهره‌مندی از این موارد می‌تواند کسب و کار را تا ورطه ورشکستگی پیش ببرد. اگر مدیر یا صاحب کسب و کاری هستید، توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان ارزش خدمات حسابداری را فراموش نکنید. کسب و کارها به دلایلی که در ادامه شرح می‌دهیم به خدمات مالی نیاز دارند:

سرمایه کسب و کار به صورت کاملا متمرکز و مدیریت شده صرف پیشرفت آن می‌شود.
در صورتی که یک کسب و کار خدمات حسابداری نداشته باشد، نمی‌تواند سرمایه خود را مدیریت کند. در نتیجه همواره بخش بزرگی از آن بدون اطلاع مدیران کسب و کار به هدر می‌رود. اما در خدمات حسابداری با ثبت اطلاعات پرداخت‌ها و درآمدهای کسب و کار، تمام ورودی و خروجی کسب و کار را محاسبه می‌کنند. سپس سود حاصل از ورودی کسب و کار را به یک حوزه که توسط مدیر تعیین می‌شود، اختصاص می‌دهند.

احتمال هرگونه اختلاس از بین می‌رود.
اختلاس همواره یک عامل بسیار موثر در ورشکستگی کسب و کارها بوده است. مواقعی که یکی از شرکای کسب و کار یا فردی که به سرمایه کسب و کار دسترسی دارد مبلغی را می‌دزدد، ضربه بزرگی به اقتصاد آن وارد می‌شود. این اتفاق قطعا به دلیل عدم رسیدگی مدیران کسب و کار است و اگر رسیدگی صحیح انجام شود، احتمال اختلاس از بین می‌رود. خدمات حسابداری همان ابزاری است که صاحبان کسب و کار می‌توانند با آن از هرگونه دزدی در شرکت خود جلوگیری کنند.

مدیر کسب و کار از وضعیت دقیق اقتصاد کسب و کار اطلاع پیدا می‌کند.
در صورتی که هرگونه بحران مالی در کسب و کار وجود داشته باشد، تنها در صورتی می‌توان آن را رفع کرد که از دلیل آن اطلاع داشت. شرکت ارائه‌دهنده خدمات حسابداری به صورت مداوم اطلاعات دقیق وضعیت اقتصاد کسب و کار را به مدیر آن گزارش می‌دهد تا با برنامه‌ریزی و پیگیری، مشکل را رفع کند. اطلاع داشتن مدیر کسب و کار به طور کلی یک مزیت بسیار مهم برای شرکت‌ها برشمرده می‌شود.

پرداختی‌های کسب و کار سر موعد انجام می‌شوند.
تاخیر در پرداخت می‌تواند عاملی ناخوشایند برای کسب و کارها باشد که اعتبار آن‌ها را خدشه‌دار می‌کند. اما با وجود خدمات حسابداری، این اتفاق در شرکت‌ها به حداقل می‌رسند؛ زیرا خدمات حسابداری حتی پرداختی‌های کسب و کار را نیز مدیریت می‌کند و تمام پرداخت‌ها را سر وقت و به صورت دقیق انجام می‌دهد.

هیچ ناهماهنگی در امور مالی کسب و کار رخ نمی‌دهد.
با توجه به این که شرکت ارائه دهنده خدمات حسابداری تمام ورودی و خروجی‌های کسب و کار را ثبت می‌کند، امکان بروز هیچ ناهماهنگی وجود ندارد. زیرا مدیر کسب و کار می‌تواند تنها با نگاهی گذرا در گزارشات، وضعیت اخیر امور مالی شرکت و تمام پرداختی‌های اخیر را مشاهده کند.

کمتر خواندن ادامه این مطلب را بخوانید